نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید


:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چگونه ویزای کار آلمان بگیریم؟ و پارامترهای لازم به جهت دریافت این ویزا چیست؟ 

 
مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین می توانید به جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات تکمیلی با خطوط مخابراتی و واتس اپ موسسه حقوقی نادیا تماس حاصل فرمایید و همچنین می توانید در بخش دیدگاهها سوالات خود را در باب مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای کاری مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به سوالات شما توسط کارشناسان موسسه حقوقی نادیا پاسخ داده شود.
 
اخذ ویزای کار در آلمان در سال های 2019 و 2020 هدف بسیای از متخصصین و مهندسین کشورهای مختلف است. از سال 2015 به بعد مهاجرت کاری به آلمانافزایش زیادی داشته است. برای آگاهی از شرایط، هزینه ها و مدارک دریافت ویزای کار در آلمان برای ایرانیان و اقامت کاری این کشور با ما همراه باشید.
 
شرایط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان 2019 و 2020 چیست؟
 
اخذ ویزا کار آلمان برای تخصص هایی امکان پذیر می باشد که کشور آلمان در آن ها کمبود نیروی کار متخصص دارد. بیشترین میزان کمبود نیرو در رشته های فنی مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و پرستاری بدون هیچ منعی اجازه اخذ ویزای کار آلمان را دارند. در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار برای نیروی متخصص آن کشور، به صورت انحصاری وجود دارد.
 
در گذشته برای متقاضیان بین المللی مانع های بسیاری برای اخذ ویزا کار آلمان وجود داشت، حتی برای افرادی که در آلمان تحصیلات خود را ادامه داده بودند. اما اکنون اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان غیر اروپایی امکان پذیر می باشد.
 
مهم ترین شرایط لازم برای کار در آلمان به شرح زیر می باشد:
 
تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
سابقه کار حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با رشته تحصیلی
آشنایی با زبان آلمانی یا بعضا انگلیسی متناسب با فرصت شغلی پیشنهادی


:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

فال روزانه جمعه 29 بهمن 1395 - ایران ناز

  • فال روزانه جمعه 29 بهمن 1395 - ایران ناز

    متولد فروردین : احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

    متولد اردیبهشت : شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

    متولد خرداد : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

    متولد تیر : شما امروز نسبت به روزهای دیگر کمتر استوار و محکم هستید،‌ سیاره قدیمی شما، ژوپیتر با اورانوس ظالم دراولین خانه از شخصیت شما دیدار می‌کند. اما طبیعت سرکش شما ممکن است تنها ظاهری باشد،‌ به خاطر اینکه می‌دانید که باید قوانین و ضوابط کیوان را تصدیق کرده و از آن فرمانبرداری کنید. با این وجود، اکنون باید مراقب باشید؛‌ اگر شما فراتر از شایستگی خود گام بردارید،‌ موقعیتی پیش خواهد آمد که باید بسرعت جبران کنید.

    متولد مرداد : امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید كه از آن سفر بازگردید. لذتی كه شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به كوتاهی یك لحظه باشد به ظاهر پاداشی كافی به نظر می‌رسد.

    متولد شهریور : امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

    متولد مهر : ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.

    متولد آبان : باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

    متولد آذر : امروز ظاهرا شریک کاریتان و یا دوست صمیمی‌تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی‌کند. شاید اولین عکس العمل تان این باشد که سریع مقابله به مثل کرده و یا در برابر این “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنید! اما این کار عاقلانه ترین نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقیقا همان پیامی ‌را خواهند گفت که نیاز دارید برای بیشتر موثرتر بودن بشنوید. پس به دقت به حرفهایشان گوش دهید و بعد راه حل جدیدی برای کارهایی که قبلا انجام داده بودید کشف کنید.

    متولد دی : با وجود اینكه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ كه دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هركاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنیدكه شما را به اهدافتان نزدیك‌تر كند.

    متولد بهمن : هنگامی که زندگی‌ات پیچیده‌تر می‌شود، بیشتر دلت می‌خواهد که به مسائل اساسی زندگی روی بیاوری. اما شما به یک شبکه درهم و برهم و پیچیده کشانده شده‌اید. شاید دلت می‌خواسته که شکایت کنی، اما شما به این نتیجه رسیده‌ای که باید هر نوع شرایطی را تحمل کنی. حتی اگر این شرایط اعصابت را بهم بریزد. خودت تعیین کننده باش و راه خودت را باز کن، و اگر لازم بود، همچنانکه به جلو پیش‌روی می‌کنی آن را تکمیل کن.

    متولد اسفند : ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در خرداد ماه ۱۳۹۳ کار خود را با هدف خرید جم کلش اف کلنز آغاز کرد . از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم و بسته شده حساب آنها نمی توانند خرید جم کلش رویال انجام دهند ، فروشگاه معتبر جم باکس اقدام به خرید جم کلش رویال نموده و با ارزان ترین قیمت، جهت فروش جم فوری برای بازی کلش و جم کستل کلش اقدام می نماید .

شرکت سوپرسل به تازگی پس از بازی های کلش اف کلنز-بوم بیچ-هی دی- اقدام به انتشار بازی زیبا و پر طرف دار Clash Royale نموده است. این بازی تا کنون موفق شده است در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور امتیاز ۴.۸ ستاره را دریافت نمایید.

گروه جم باکس www.gembox.in بازی خرید جم کلش همانند دیگر بازی های شرکت Supercell به صورت دانلود رایگان اما خرید درون برنامه ای انتشار یافته است به این صورت که شما برای پیشرفت سریع و به دست آوردن کارت های جدید یا سکه می توانید اقدام خرید جم کرده و به سرعت هر آنچه نیاز دارید فراهم نمایید. لازم به ذکر است خرید جم کلش رویال از ملزومات این بازی نبوده و صرفا بر عهده شخص شماست که برای آن هزینه کنید یا با صبر و تحمل بازی خود را ادامه دهید! خرید جم در بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، موجب افزایش سرعت پیشرفت بازی می شود. فروشگاه جم باکس با قیمت ارزان، جم کلش و جم کلش رویال را برای شما فراهم نموده است.جهت دسترسی آسان تر

برای خرید جم، آدرس جم باکس را در مروگر خود ذخیره نمایید.


خرید جم، خرید جم ارزان، بستۀ خرید جم، خرید از جم باکس، بستۀ پانصد تاییِ جم و یا بسته های مختلف خرید جم و… حال به این موضوع می رسیم که این جم در کجا این چنین کاربرد دارد. بازی ای که این روزها صحبت از آن بین کاربران تلفن همراه و تبلت بسیار همه گیر گشته که حتی کاربران این بازی، اکانت بازی خود را با لِوِل های مختلف برای فروش می گذارند، بازی کلش آف کلنز است، کلش یک بازی با سبک استراتژیک می باشد. بازی که برای همه سنین مناسب است و برای همه جذاب خواهد بود. شما وارد بازی شده و شروع به ساخت و ساز می کنید. خانه، طلایاب، اسلحه خانه، جنگجو، تجهیزات دفاعی و…

خرید جم clash royale 

هر کدام از این قسمت ها با درجه و قدرت های مختلف موجود است. البته هرچه بیشتر طلا و جم داشته باشید زودتر می توانید پیشرفت کرده و سلاح های قوی تر، جنگجویان مختلف که هر کدام قدرت و سلاح مخصوص خود را دارند، دیوار و تجهیزات مستحکم تر و…

خرید جم کلش رویال ارزان تهیه کرده تا برای دفاع از روستای خود آماده شوید. حال می توانید با استراتژی خود به حریف های خود در بازی حمله کنید. برای اینکه عمل بالا زودتر به وقوع بپیوندد شما باید تعداد جم خود را افزایش دهید. چگونه؟ با بسته ها و قیمت های مختلفی که درون بازی قرار داده شده شما می توانید خرید جم را انجام دهید. البته این گونه بازی ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و ما از این پس شاهد تعداد بیشتری از این بازی ها خواهیم بود. همجنان که همین اتفاق در بازی بوم بیچ نیز افتاده است با این تفاوت که تجهیزات آن امروزی تر هستند.

بدست اوردن جم ارزان یکی از بزرگترین مشکلات ایرانیان در بازی کلش اف کلنز است ولی با خواندن این مطلب شما پی خواهید برد که بدست اوردن جم خیلی هم سخت نیست فقط نیاز مند کمی حوصله است و باید شما جم های خودتون رو همیشه نگه دارید و در زمانی که واقعا نیاز است استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بک‌ لینک چیست؟

هرگاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه‌ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک بک‌ لینک می‌گویند.

خرید بک لینک چه خاصیت‌هایی دارد؟

خرید بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه سئو کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در سئو می‌شود. آیا خرید بک لینک ضررهایی هم دارد؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می‌شود. قبل از استفاده از خرید بک لینک باید از بهینه‌سازی سایت خود اطمینان داشته باشید. استانداردهای ثبت بک لینک گوگل چیست؟ در سایت‌ بک لینک شاپ به ادرس www.backlinkshop.net توضیح داده میشود. به‌جای درج خرید بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود.(مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه‌های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینک‌هاست (شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و ..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود از بک لینک شاپ استفاده کنید.

خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی

خرید بک لینک یعنی ساخت لینک هایی که به سایت شما اشاره دارند. سایت شما به لینک سازی نیاز دارد. بدون خرید بک لینک هر چه در محتوا و ساختار سایت خود از نظر سئو انجام داده‌اید، بی‌فایده خواهد بود(به جز موارد کم یا بی‌رقابت).

وقتی لینک شما در سایت‌های تالار گفتگو (forum) قرار می‌گیرد، وقتی لینک شما در وبلاگی در قسمت پیوندها قرار می‌گیرد، وقتی برای سایت خود تبلیغ بنری می‌کنید(لینک بنر)، وقتی لینک شما در کامنتی ثبت می‌شود، زمانی که سایتی شما را در قسمت مورد علاقه خود به عنوان خرید بک لینک مفید قرار می‌دهد و یا در موضوع خاصی به صفحه‌ای از سایت بک لینک شاپ شما ارجاع می‌دهد، وقتی لینک شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، همه اینها در بک لینک شاپ لینک‌ سازی محسوب می‌شود. خرید بک لینک هر لینکی در سطح اینترنت که به سایت شما اشاره داشته باشد بک لینک نامیده می‌شود. حال، وقتی خرید بک لینک را خودتان انجام دهید، معنی آن کامل می‌شود زیرا در حالت عادی بسیار دشوار است که شما را به صورت طبیعی لینک کنند. لذا خود شما برای خرید بک لینک دست به کار می‌شوید.

شاید گوگل حق داشته باشد که این‌گونه بنویسید زیرا کافیست گوگل بنویسد بک‌لینک خوب است!

آن‌وقت در یک روز در بک لینک شاپ رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری کل وب دنیا پر از لینک می‌شود! (هم‌اکنون هم شده است!) اما باورهای غلط چه باورهایی است: بک‌لینک کلا بد است و سایت شما نباید بک لینک دریافت کند وگرنه رتبه شما آسیب می‌بیند. خرید بک لینک زیاد بد است.خرید بک لینک باید کم باشد (کم و زیاد خود تعریف دارد!) سایت x با خرید بک لینک بالا آمده.پس به زودی افت می کند! با خرید بک لینک از بک لینک شاپ خیلی راحت می‌توان سایت را به صدر نتایج گوگل آورد! فروش بک لینک فالو خوب است و بک لینک نوفالو به هیچ دردی نمی‌خورد. خرید بک لینک نوفالو خوب است و خرید بک لینک فالو خطرناک است! خرید بک لینک دیگر اثری در رتبه سایت ندارد. فقط با خرید بک لینک سایت بالا می‌آید! گوگل در راهنمای خود اعلام کرده به‌جای لینک‌سازی، محتوای مناسب تولید کنید تا دیگران خودشان شما را لینک کنند اما واقعیت

رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. در فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند.

منبع : بک لینک شاپ



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک ایرانی , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

روسیه ادعای حمله جنگنده‌های روسی به کاروان امدادرسانی در حلب را تکذیب کرد

  • روسیه ادعای حمله جنگنده‌های روسی به کاروان امدادرسانی در حلب را تکذیب کرد

    روسیه ادعای حملۀ جنگنده‌های روسی و سوری به کاروان امدادرسانی سازمان ملل در حلبِ سوریه را رد کرده است.

    به گزارش گروه بین الملل پرتال خبر  به نقل از پرس تی وی ، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، سه‌شنبه اعلام کرد جنگنده‌های کشورش و یا جت‌های ارتش سوریه به این کاروان حمله نکرده‌اند.

    استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل، شامگاه دوشنبه اعلام کرد یکی از کاروان‌های امدادرسانیِ این سازمان در استان شمالیِ حلب در سوریه هدف حمله قرار گرفته است. وی افزود دست‎کم ۱۸ دستگاه از ۳۱ کامیونِ این کاروان امدادی در حالی که مقابل مرکز هلال‌احمر سوریه در منطقۀ اورم الکبریِ حلب پارک شده بودند، هدف قرار گرفتند.

    پس از آن سازمان موسوم به دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه که در لندن مستقر است، ادعا کرده که جنگنده‎های سوری یا روسی عامل این حمله بودند و ۱۲ تن از رانندگان این کامیون‌ها که همگی سوری و اعضای هلال‌احمر سوریه بودند، کشته شدند.

    سازمان ملل در پی این حمله ارسال کاروان کمک‌های بشردوستانه به سوریه را تعلیق کرد. ینس لارکی سخنگوی دفتر هماهنگی سازمان ملل در امور بشردوستانه با اعلام این خبر، خواستار تحقیق در این باره شد.

    کوناشنکوف گفت: «نیروهای هوایی سوریه یا روسیه هیچ حمله‌ای به کاروان امدادرسانی در جنوب غرب حومۀ حلب انجام نداده است. با توجه به اینکه مسیر این کاروان از مناطق تحت سلطۀ تروریست‌ها عبور می‌کرده، مرکز مصالحۀ وزارت دفاع روسیه در سوریه روز گذشته از طریق پهپادها این مسیر را تحت نظر داشت.»

    به گفتۀ وی کار نظارت بر این مسیر در ساعت ۱۰:۴۰ (به وقت گرینویچ) و زمانی که تمام کمک‌های بشردوستانه تخلیه شد، پایان یافت.

    کوناشنکوف افزود: «طرف روسی بر حرکت این کاروان بیش از این نظارت نکرده است. تنها شبه‌نظامیانی که بر این منطقه سلطه دارند از جزئیات دقیق محل قرار گرفتن این کاروان اطلاع دارند.»

    وی گفت در تصاویر ویدئویی هیچ نشانی از حملۀ نظامی به این کاروان دیده نمی‌شود.

    کوناشنکوف افزود: «ما به دقت ویدئوهای منتشر شده را بررسی کردیم و هیچ نشانه‌ای از حملۀ هوایی و خمپاره‌ای به این کاروان مشاهده نکردیم. جای اصابت گلوله در هیچ کجا دیده نمی‌شود، خودروها آسیب ندیده‌اند و هیچ ساختمانی تخریب نشده است. آنچه در این ویدئوها نشان داده می‌شود پیامدِ مستقیم به آتش کشیده شدن محموله است. این آتش‌سوزی به طرز عجیبی با حملۀ گستردۀ شبه نظامیان در حلب مصادف شده است.»

    شهر حلب به عنوان دومین شهر بزرگ سوریه از سال ۲۰۱۲ میلادی بین نیروهای دولتیِ سوریه و معارضان مسلحی که از سوی خارجی‌ها حمایت می‎شوند، تقسیم شده است.

    خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، نیز ادعای حملۀ جنگنده‌های ارتش سوریه به این کاروان را رد کرده است.

    این خبر در حالی اعلام شد که ارتش سوریه دوشنبه اعلام کرد آتش‌بس هفت‌روزه‌ای که با میانجیگری امریکا و روسیه در این کشور برقرار شده بود، به پایان رسیده‌است.

    ارتش سوریه بدون اشاره به این‌که آیا این آتش‌بس تمدید خواهد شد یا خیر، در بیانیه‌ای اعلام کرد «گروه‌های تروریستی» به هیچ یک از مفاد این توافق آتش‌بس پایبند نبودند و از این آتش‌بس برای تجدید قوا استفاده کردند.

    براساس اعلام ارتش، گروه‌های تروریستی بیش از ۳۰۰ بار آتش‌بس را در سوریه نقض کردند.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خانه لوکس بازیگر مشهور هالیوود به فروش می‌رسد+تصاویر

  • خانه لوکس بازیگر مشهور هالیوود به فروش می‌رسد+تصاویر

    دی‌کاپریو، بازیگر مشهور هالیوود خانه قدیمی و لوکس مادرش را به فروش گذاشته است.

    سایت خرید و فروش املاکی که آگهی فروش این خانه را در سایت خود گذاشته است اعلام کرده است که این خانه در سال ۱۹۹۸ توسط لئوناردو دی‌کاپرویو که در آن زمان ۲۴ سال داشت، برای مادرش خرید شده بود.

    گفته می‌شود، دی‌کاپریو این خانه را در آن سال ۱٫۶ میلیون دلار خریداری کرده بود ولی این سایت در حال حاضر قیمتی معادل هفت برابر قیمت زمانی که دی‌کاپریو آن را بخرد، برای خانه گذاشته است یعنی لئوناردو دی‌کاپریو هفت برابر مبلغ خرید خود سود می‌کند.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آرزوهای ۱۸ سالگی نصرالله رادش تا شعرخوانی صابر خراسانی در عیدانه «شیدایی»

  • از آرزوهای ۱۸ سالگی نصرالله رادش تا شعرخوانی صابر خراسانی در عیدانه «شیدایی»

    آخرین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت «شیدایی» با حضور نصرالله رادش و صابر خراسانی، همزمان با شب عید سعید غدیر خم از شبکه دو سیما پخش شد.

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی پرتال خبر به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛ آخرین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت شیدایی، سه‌شنبه شب به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

    در بخش نخست، حجت‌الاسلام صادقی کارشناس مذهبی برنامه و صابر خراسانی، شاعر آیینی کشورمان حضور داشتند.

    با توجه به زمان شروع شیدایی که حوالی ساعت ۲۴ و آیتم «ساعت صفر عاشقی» بود، صابر خراسانی به قرائت یکی از آخرین سروده‌هایش در مورد امام هشتم پرداخت.

    دست‌هایم خالی از پیش است، سوغاتی بده
    من فقیرم، تکه نانی بهر خیراتی بده
    از کنار تو گدا با دست خالی رد نشد
    نیست عاقل هر کسی دیوانه مشهد نشد
    از دم گرمت مسیحا صاحب دم می‌شود
    بی تو باشم حضرت خورشید، سردم می‌شود
    نان برای خوردن و بردن فراهم می‌شود
    من زیادیم فقط؟ از سفره‌ات کم می‌شود؟

    بعد از عرض سلام و ارادت به امام رضا(ع) در این آیتم، باز هم نوبت به گفتگوی عبدالله روا مجری شیدایی با حجت‌الاسلام صادقی رسید، موضوع این گفت‌وگو ولایت‌پذیری بود.

    صابر خراسانی هم ابیاتی دیگر از سروده‌هایش را قرائت کرد و سپس مهمانان بعدی یعنی نصرالله رادش و کسری کاویانی به این جمع اضافه شدند.

    کاویانی که از خوانندگان محبوب نسل جوان است قطعه «هوای عید» را اجرا کرد و سپس عبدالله روا به گفت‌وگو با رادش نشست.

    این بازیگر مشهور تلویزیون با بیان اینکه تاکنون نقش‌های متفاوتی را در فیلم‌ها و سریال‌ها ایفا کرده است اظهار کرد: کار طنز ویژگی‌های خاص خودش را دارد و به همین نسبت، سختی‌هایی هم دارد.

    وی افزود: اگر دوباره به سن ۱۸ سالگی برگردم کمتر از آنچه تاکنون اتفاق افتاده، عمرم را به بطالت می‌گذارنم، سعی می‌کنم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشم و به بهترین نحو از عمرم استفاده کنم.

    رادش با اشاره به گذر عمر و توجه تدریجی انسان به فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرند گفت: معمولا انسان‌ها در جوانی، عمرشان را در وهم می‌گذرانند به همین دلیل اگر با همین تجربه به سن ۱۸ سالگی برگردم، سعی می‌کنم از اوهام خارج شوم زیرا عقیده دارم زندگی فقط گذراندن وقت نیست.

    در بخش بعدی این برنامه، شاهد اجرای یوسف کرمی، هنرمند صداپیشه کشورمان بودیم؛ همچنین در پایان، قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی سمند به عنوان جایزه نهایی شیدایی صورت گرفت.

    «شیدایی» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمد نبهان، طی دهه ولایت هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری از این شبکه پخش شد.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()